I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 1. april 2015

Longarm quilting pluss litt ekstra

Dette flotte teppet er sydd av Inger M. Loeshagen (no blog) og 
quiltet av meg. Bilde er lånt fra Inger.
Teppet er quiltet i mønster Angel Wings - ett nydelig mønster som 
passer perfekt til dette flotte mønsteret.

Jeg var en tur innom årsmøte i NQF og hos Kathrines Quiltestue 
og  fant jeg teppet til Inger-Solveig S (no blog) som jeg quiltet ett par 
uker før årsmøtet. Samme mønster som teppet ovenfor, men med bakgrunn
i ett mørkere stoff - også quiltet med Angel Wings.
Også ett vakkert teppe :)
Hos Kathrine hang det flere flotte tepper som jeg likte veldig 
godt, bla. dette grå/hvite teppet.
Det var også noen prosjekter i herlige sommerlige farger.
Sammen med flotte prosjekter var der mange lekkre småfristelser :)

Ønsker dere alle en riktig fin påske !
Quiltehilsen LeKa

3 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Ja, her var det mye fint :)
God påske!

a good yarn sa...

Both versions are delightful! Great images from the quilt show.

Litamora's Quilt & Design sa...

Så masse flott inspirasjon! Skulle så gjerne ha vært der, så håper jeg får mulighet neste år!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...