I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 6. januar 2010

ENDELIG ER DEN HER !!!!

Dette har jeg ventet lenge på.
Bloggen til min gode venninde Helga.
Helga både syr og broderer på maskin, men hun har ett lite
problem med lukkekanter. Og jeg er sikker på at en og
annen der ute kjenner seg igjen på den...... :o)

Helga har ytt litt mottstand i å opprette blogg, bilder er blitt lagt ut på webshots - men hvem gidder å se på bilder i webshots - det er jo bare reklame og pop up bilder .....

Tar du turen over til Helga og ønsker henne velkommen til blogg land, da tenker jeg hun vil skjønne at blogg er tingen :o))

Quiltehilsen LeKa

10 kommentarer:

Anne Ida sa...

Hehe! Det skal man gjøre, vet du! ...og kanskje viten om at flere av oss har snev av lukkekantfobi vil hjelpe henne på vei til å få dem unna :o)

a good yarn sa...

Always happy to welcome a new blogger. Ann :-)

Hennes sa...

Jeg har vært der alt. :o)
Hihi, vi er kjappe vi her i vest vet du. . .
Pelstrynet sier "hei"

Litamora's Quilt & Design sa...

Måtte ta turen innom henne jeg også, og ønske velkommen :o)
Gleder meg til å følge med :o)
Prosjekt Iced Mocha sere jo bare så spennende ut! Helt vanvittig flotte farger!!!
Må tvinge meg selv til å la vær å bestille stoffer nå :o) Har lovet meg selv å gjøre ferdig noen prosjekter før jeg gjør større stoffkjøp ;o) Men med det store innhugget jeg er igang med, i samlinga, må jeg nok shoppe litt etterhvert;o)
Ha en fortsatt herlig og kreativ uke!
Laila

Quilter Going Bananas sa...

I just went and visited Helga. Nice blog, she's off to a good start!

2ne sa...

Koselig og titte innom en ny blogger :-)

Grethe sa...

Så hyggelig av deg å introdusere en ny blogger, har vært innom og ønsket henne velkommen til denne hyggelige bloggverdenen.

Soggibottom sa...

I need some help with your goole translate......
How do you do it....?

Lots of love from Soggibottom Cottage..we have joined the snow ...
x x x

Soggibottom sa...

I really ment to say...google translate.....help !

Bestemor Drillo sa...

Jeg iler over til Helga for å titte!
Ha en fin torsdag i kulda! Klem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...