I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 29. oktober 2011

Jeg vant, JEG VANT .... !

Torsdag denne uken var det medlemsmøte i Ringerike Quilteklubb.
Denne gangen var det en konkuranse. 
Doll Quilt og Ting og tang pose. Og premie for eget design.
Jeg vant klassen for Doll Quilt med denne quilten.
Doll Quilten er både sydd og quiltet av meg.
Jeg ønsket at blomsten skulle "poppe" opp fra bakgrunn, med
tett quilting fikk jeg det til.
Vell........her er en endeløs rekke med flere skrytebilder.......




Premien var dette flotte malsettet, og....
.....disse flotte stoffene.
Her er det flere stoffer som jeg ønsket meg. Nå får jeg sydd flere
Merkelappen var dekket til slik at ingen viste hvem som hadde
sydd hva........
Ha en fin Lørdag!
Quiltehilsen LeKa :o)

PS: ønsker du deg din egen lille sminkepung i Ruby,
se innlegget nedenfor......

23 kommentarer:

siv hege sa...

Grattis, et nydelig teppe. Liker quiltingen veldig godt!

Pia sa...

Jeg synes det er fortjent at du vandt og sikke en dejlig præmie

Bente sa...

Gratulerer, vel fortjent.
Doll quilten var flott, nydeleg quilting.

Solveig Bloch sa...

Kjære vene, ikke no rart at du vant!! Grattis! ;o))

Karen - Quilts...etc. sa...

it is so much fun to win, I just had a win also
Karen

Ulla sa...

Gratulerarntill vinsten och den vackra kvilten.
Ulla

SOLSAUM sa...

Nydeleg!!!

Eg skjønar godt at du vann;o)

God helg og nyt quilten din!! Det gjer eg.....;o)

Solklem

Gunilla sa...

Klart att Du vann med ett sådant fint täcke!!
Grattis!

Kjersti M sa...

Skjønner godt at du vant, ja.
Har prøvd å quilte slik opphøyd men det er ikke lett. Imponert over ditt resultat :-)

Angelikas quilts and knits sa...

Tillykke :-) Praemien er velfortjent !!
Og jeg fik lige laert at man skal laese hvad der staar og ikke bare flyve henover teksten som jeg gjorde i foerste omgang :-))
Jeg troede nemlig at du havde vundet praemien i en ringriderklub og undrede mig over at man kunne vinde patchworkpraemier der ;-)))
quiltehilsner
Angelika

Anne-Lise at Rag, Tag, Bobtail sa...

Flott teppe og gratulerer så mye!

evaj sa...

Stort Grattis,,,vilken quilt du sytt!! jag förstår att du vann/kram

Sylke Feldhusen sa...

Gratulerer, det er et nydelig teppe du har sydd! Ville gjerne kommentert i forrige innlegg, men har dessverre ikke laget som er inspirert av dine ting. Men jeg synes bloggen din er veldig inspirerende, jeg er stadig innom for å lese :)

Ha en god helg!

Elisabeth Solum sa...

Gratulerer så masse! Det var velfortjent! Nydelig teppe, kjempefint med så tett quilting!
Kos deg med dine nye stoffer!
Fortsatt god lørdag! :)

a good yarn sa...

Your little doll quilt is marvellous and most deserving of a prize - what fantastic prizes they are too! Well done. Your quilting worked a treat. ann :-)

Luca sa...

Gratulerer, det er et nydelig teppe.

Bestemor Drillo sa...

Det var virkelig fortjent!
Den var vakker! Gratulerer!!!!!
Ha en fin søndag!
Klem!

LAPPETUSSA sa...

Gratulerer så mye:) Kjempefint teppe, med mye jobb:) Alltid like morsomt å delta på slike konkurranser...

Hennes sa...

Grattis, veldig flott.
Quiltingen var veldig fin, "poppe-opp-blomster" var en kul greie:O)
Ha en flott søndag.
Klem Oscar og Linda

tubakk sa...

Gratulerer! Og så fortjent, da. Teppet er nydelig.

Svalen sa...

Vakkert teppe, ikke noe rart du vant. Gratulerer:)

Stina Blomgren sa...

Inte undra på att du vann.. den är helt underbar..:O))

Marita sa...

Gratulerer så masse. En veldig vakker quilt! Du er så flink både med farger og komposisjon :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...