I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 22. mars 2011

A Quilt Rack Challenge and Giveaway - News

Since there are more people then I woud have tought
that have signed up for the giveaway, I will also
include this makeup bag in the draw.
(Drawn Wednesday evening)
Siden det er flere personer en hva jeg på forånd ville trodd
som har meldt seg på giveaway, vil jeg også ta med denne
sminkepungen i trekkningen.
Trekkes på onsdags kveld.

Ha en riktig fin dag.
Quiltehilsen LeKa :o)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hei:-)
Jeg har lånt et bilde av deg, det ene som er på "mug rug swap", jeg håper det går fint.
Jeg har redigert det, så det er kun damen som syns, og jeg har skrevet at bilde er hentet fra deg. du kan gjerne se : www.sy-gleder.blogspot.com
Jeg lånte det fordi jeg lurer på hva disse herlige damene blir kalt..
- Beklager at jeg skriver dette som kommentar, men jeg fant ikke ut noe mail adresse jeg kunne sende det til.
Hilsen Silje.

Kim D. sa...

Gorgeous bag, I would love to win it. Will have to see if there's a possible way to take a photo of my quilt rack.

Elin sa...

Veit ikkje om eg får lov å vere med i trekkinga, men uansett, desse pungane er nydelege. Snakkast i morgon kveld:)

Grethe sa...

Da er mitt bidrag!! lagt inn på bloggen min. Gøy idè dere to har funnet på og flotte premier:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...