I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 17. september 2011

Japanske x og + blokker

Her kommer en liten oppdatering på hvordan
det står til med mine x og + blokker....
Det går ikke så fort men 4 nye blokker er det blitt.
 Det er ikke noe godt tegn når en finner spindelvev og
edderkopper i en quilt, men her er de hjertelig velkommene.
(selv om jeg egentlig er livredd eddiser)
Ha en riktig fin lørdag !
Quiltehilsen LeKa :o)

12 kommentarer:

SOLSAUM sa...

Rett og slett nydeleg! Flotte fargar!

God helg!

Solklem

Elisabeth Solum sa...

Flotte blokker! Og søt edderkopp! :)

Hanne sa...

Kjempefine blokker :-)

Kjellfridsblogg sa...

Har de ligget lenge...siden det er spindelvev på dem! ;) Det ble veldig fint!

Josie sa...

Love your blocks. Great colours too. That spider fabric is so cute! No one could be scared of that little bug!

Elisabeth sa...

Så fint. Kjempefine farger.
God helg til deg

a good yarn sa...

On the contrary Lena, a spider and web is a good luck charm and included on a crazy patchwork piece. You'll almost alwys find one stitched in somewhere. ann :-)

Kort og Søm sa...

Det var en søt liten edderkopp :O)

Så fine farger du har brukt, gleder meg til å se det ferdig!

Lindas hobbyhjørne sa...

Wow... så flott og det ser jo bare så vanskelig ut da!! søt liten edderkopp da... er heldigvis ikke redd for dem, bare de stor ekle :)
Ha en fin dag, klem.

Solveig Bloch sa...

Denne pluss og minus quilten din er bare så flott!! Edderkopper? De rydder jo med å ete små dyr vi ikke ser :o)Synes de er fine jeg.. ;o)

Litamora's Quilt & Design sa...

Spennende blokker du har sydd sammen! Gleder meg til å se denne ferdig, tror den blir knallfin!
Laila

Tingelingeling sa...

Spennende blokker og fine farger. Jeg er heller ikke no særlig glad i edderkopper.. Men etter å ha hatt besøk av flaggermus har de kommet på topp 1 for skrekk og gruopplevelser..

Jeg har tenkt å bli med på giborten din, men det får jeg ta litt senere.
Ha en fin dag!Og lykke til med teppe (t/ene)!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...