I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 4. mars 2012

BloggSperre for Pinning

Nå skal jeg ikke "mase" mere om opplasting av bilder til Pinterest.
For Rannveig på bloggen TIMOTEI har funnet link som trinn for trinn 
beskriver hvordan man kan sperre bloggen for opplasting av bilder til Pinterest.

Gå inn på denne siden: 
Her ligger det en trinn for trinn - beskrivelse for hvordan en kan lime 
inn denne koden slik at mann unngår at bildene våre stjeles og pinnes i Pinterest.

For å hjelpe deg litt i gang: 
Når du står inne på bloggen din, velg Utforming (ny blogger)
oppe i høyre hjørne.
Under det lille bilde av bloggen din står det,
Tilpass og Rediger i HTML
Velg Rediger i HTML
Gå så til linken og lim inn koden slik som beskrevet.
Lykke til !
Du må gjerne laste inn mine bilder på din private pc for eget privat bruk, 
altså for egen inspirasjon.


Quiltehilsen LeKa :o)

7 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Takk for at du tok det opp, du "maser" ikke :) Har nå limt inn koden hos meg.

Siri sa...

Takk for denne, men er det sånn at man bør gjøre dette uansett om man har vært borti denne nettadressen før? D.v.s. om du har "meldt deg inn" eller noe? Jeg er så lite glad i å sette meg inn i sånne ting dersom jeg ikke absolutt må, skjønner du.... Hilsen Siri:-)

Grethe sa...

Takk til deg og Rannveig;jeg jobber med saken:-)

Angelikas quilts and knits sa...

tusind tak for hjælpen ! jeg må finde en der er på pinterest som kan prøve om det virker :-)
quiltehilsner
Angelika

Wivi sa...

Tack för all information och länkar. Nu har jag spärrat mina bilder och en bloggvän har testat att det fungerar. Om någon vill spara en av mina bilder på sin dator är OK men inte att något företag tar sig rätten att ändra och manipulera mina bilder för egen vinning.
Klem

lappetussa-Ingunn sa...

Hadde ikke hørt om dette før. Nå har jeg lagt inn sperren. Håper det virker. Jeg har ikke tilgang til pinterest.
Tusen takk skal du ha. Og det er ikke å mase, men velmenende hjelp.

Anonym sa...

Veldig bra :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...