I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 8. juli 2012

GIVEAWAY WINNERS

First I want to say thank you to everyone who has participated in the giveaway. 
We were 95 people, 5 people from adding more great prizes ..... 
Therefore I will give a surprise gift to one of you - this will be 
deducted in the same way as the rest of the gifts.
Mr. RANDOM has drawn the following:

Først vil jeg si, tusen takk til alle som har vært med på giveaway. 
Vi ble 95 personer, 5 personer i fra å legge til flere flotte premier.....
Derfor vil jeg gi en overraskelse gave til en av dere - denne vil bli 
trukket på samme måte som resten av gavene.
Mr. RANDOM har trukket følgende:

Nr 273:Elisabeth på Elisabet's quilt
Toalettmappe og sminkepung

Nr 202: Bonnie58 - Canada
Mobil etui.

Nr 23: Margrethe på Quiltegleder.
Mobil etui.

Nr 156: InGa på InGa. - sminkepung.
Noreply- Vennligst ta kontakt meg.

Nr 12: Tina på Maskeneflyver. - sminkepung.

En hemmelig liten overraskelse til lodd nr. 128:
som er Hiks.
Noreply- Vennligst ta kontakt meg.

Vinnerene vil bli kontaktet av meg.

En stor takk til alle dere som har vært med, jeg håper dere 
blir med på giveaway ved neste anledning  :o)
Og tusen takk for alle de hyggelige ordene som jeg har fått fra dere, det varmer.

Ha en riktig fin uke !
Quiltehilsen LeKa

12 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hipp hipp hurra, jeg vant.
Tusen tusen takk, så kjekt å vinne:))
Ha en fin søndagskveld.

Elisabeth

Anne-Lise at Rag, Tag, Bobtail sa...

Gratulerer til vinnerne!

Edny sine puslerier sa...

Nå har du gledet mange med dine fine ting! Gratulerer til alle vinnerne;)

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Oj det er Fantastisk at Eg vant:-)Men eg hadde vel lykken med meg på den datoen!Den 7/7 for 22år siden forlova vi oss,året etter var eg gift,og akuratt den 7.juli sto eg opp kl.7 2012
Tusen takk!
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

Solveig Bloch sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!

Grethe sa...

Hurra for alle vinnere, du har jo sydd supre gaver til alle,Lena:-)God Sommer!

Turid sa...

Ikke meg denne gangen heller. Gratulerer til alle vinnerne! Og vær sikker, jeg kommer tilbake ved neste anledning.

Bonnie58 sa...

Yay,I also won. Thank-you Lena. This was a wonderful give away. Congrats on your followers

Tina Mølgaard Andersen sa...

Hej Lena
Det var en skøn overraskelse, den sminkepung har nogle rigtig dejlige farver. :o)
Jeg svarer først nu da jeg er taget på ferie.
MEN det gør absolut ikke glæden mindre - slet ikke når det er første gang jeg prøver at vinde en give-away.
Har sendt dig en mail.
Glad hilsen
Tina

Tina Mølgaard Andersen sa...

Hej Lena
Det var en skøn overraskelse, den sminkepung har nogle rigtig dejlige farver. :o)
Jeg svarer først nu da jeg er taget på ferie.
MEN det gør absolut ikke glæden mindre - slet ikke når det er første gang jeg prøver at vinde en give-away.
Har sendt dig en mail.
Glad hilsen
Tina

InGa sa...

Å, tusen takk for flott gevinst i din Giveaway. Jeg har normalt ingen vinnerlykke, så dette var utrolig morsomt. Jeg sender deg en mail med min adresse. Ha en fortsatt fin sommer.
Hilsen Ingrid

Khris sa...

Congratulations to the lucky winners. Hugs Khris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...