I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 3. juni 2013

Foredrag og kurs på Bærum Lappelag

 Sist uke var jeg på besøk i Bærum Lappelag og 
holdt foredrag: Min (Eventyrlige) Quilte historie 
- fra begynnelsen og frem til i dag.
Hadde med meg både min første og siste quilt.
Og selvfølgelig ett lite utvalg fra alt som er laget i tidsrommet mellom disse to :o) 

Jeg hold også ett lite minikurs med "Needle Turn" applikasjon. 
Bilde viser ett lite stykke Needle Turn arbeid som jeg tidligere har sydd - prosjektet er nå klart for quilting.
Mønster er fra Blackbird Design.

På møtene i Bærum Lappelag selges det lodd til hvert møte, og
premiene er virkelig flotte. Jeg var så heldig å komme hjem med denne 
lille herligheten - en Charm Pack fra Moda serien French General.
 Dette flotte kaffe kruset med logo på, fikk jeg i gave fra klubben 
(sammen med en nydelig blomst som jeg glemte å ta bilde av).
 Jeg hadde også med meg litt småtterier fra butikken, bla. disse søte fleese bamsene.




Mer info om mine produkter finner du på her:
og

Ønsker dere alle en riktig fin uke.
Quiltehilsen LeKa :o)


4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så spennende. Der skulle jeg gjerne ha vært og hørt på deg.
Klem fra Molde

Grethe sa...

Tusen takk for sist, Lena! Kjempe- fint foredrag om needle-turn. Og så flotte tepper du har sydd. Gøy at du tok med litt av butikken din også:))

Karen - Quilts...etc. sa...

I like how the blue with the white flowers looks - very pretty.

Anonym sa...

I love your work your Teddy is very nice
happy weekend
Josefina
tijerasycuchara.wordpress.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...