I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 4. februar 2014

Tallerkenbrikker

Ble ferdig med de to tallerkenbrikkene i helgen.
Mangler kun håndsøm på lukkekanten på den ene.
Brikkene måler ca 9 x 9 inch.
 Denne søte penalpungen har jeg også hatt liggende en stund.
Ferdig :)
 Det røde stoffet er så nydelig, jeg blir lykkelig bare av å se på det.
 Heldigvis har jeg en del av det.
Flere ferdige prosjekter kommer etterhvert, jeg kan jo ikke viser
dere alt på en gang :)

Men, jeg kan ønske dere alle sammen en riktig fin og kreativ uke !
Quiltehilsen LeKa

3 kommentarer:

Lin sa...

Ja den roede farve er fin. Herligt penalhus. Saadan eet er altid nyttigt. Jeg vil tage mig en lille tur paa din blog og kigge lidt.

Elisabeth sa...

Så fine tallerkenbrikker. Spent på hva slag prosjekt du har på gang :)

Dollandesign sa...

Det var en härlig form på blomman som Du applicerat på Dina underlägg, tycker jag.

Dollandesign

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...