I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 18. april 2014

Traff på en gammel venn......

Tidligere i uken var jeg innom LappeMakerietBærums Verk en
liten tur, og der traff jeg på denne flotte quilten.
Dette er Inger's Quilt, som jeg var så heldig å få quiltet, se tidligere innlegg HER.
 
LappeMakeriet har laget en nydelig stoffpakke i de samme fargene (ses nederst på bilde ovenfor).
 Denne dagen var det Trine Bakke som var på jobb. 
De har flere flotte quilt hengenes til inspirasjon.
Denne flotte snowball (snøball)  quilten fikk jeg lyst til å sy..... 
Eller denne flotte quilten, Anne Kjersti's syden strand.
Ha fortsatt en riktig fin påske.
Quiltehilsen LeKa

7 kommentarer:

eva sa...

Många härliga och inspirerande quiltar! Och vilken härlig inredning butiken har! Vill önska dig en fortsatt härlig och Glad Påsk!
Kramisar

Anne Ida sa...

Fristet til en tur på Lappemakeriet, nå ;-) God påske!

Pia sa...

ja der var det mye god inspirasjon:-)
Fortsatt god påske til deg!

Solveig Bloch sa...

Jøsse sier jeg, her er det bare å velge i flotte prosjekter. Slike bilder inspirerer, skulle ønske det var en slik butikk i nærheten her også ;o)

Elisabeth Solum sa...

Nydelig teppe du har quiltet! Herlig fargesammensetning! Tror jeg skal ta en tur til den butikken en gang ..
Fortsatt god påske! :)

May Britt sa...

Masse fine tepper som inspirerer :) Likte også snøballteppet veldig godt :)

Lin sa...

Saa heldig du er at have en saa laekker butik i naerheden. Jeg maa tage alt paa rejser eller pr net. Suk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...