I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 20. september 2014

Quilting av Teppe som Varmer

Da er jeg ferdig med quiltingen av de siste teppet av de 7 teppene
som Hege K. Myhre har sydd til "Tepper som Varmer".
 De rosa og grønne stoffene er bare så søte sammen.
 Og jeg er så glad for at dette teppet ble quiltet til sist, for 
nå fikk jeg med meg longarm kurs med Ferret hos Merete (sy.no)
før jeg rakk å "herpe" dette flotte teppet.
 Jeg hadde nok ikke hatt mot til å prøve å quilte dette slik 
som dette uten en liten bit av selvtillit.
 Ideen til å quilte blomsten i den grønne ruten har jeg hentet
fra Anne Rønningen, link HER.
 For de av dere som ikke kjenner til "Tepper som Varmer" så 
er dette tepper som vi syr for at barn i alder 0-18 år, som 
er innlagt på Rikshospitalet, skal få ett teppe til odel og eie. 
Litt trøst som varmer i en vanskelig tid med sykdom.

Ønsker dere en riktig fin helg!
Quiltehilsen LeKa

2 kommentarer:

2ne sa...

Nydelige tepper til "tepper som varmer"
En flott ting og gi de tepper :-)

susis quilts sa...

kaere lena,det er en meget godt idee med teppet som varmer,har det bra,og takk för kommentaren din paa min blog,susi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...