I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 2. mars 2009

Flere WIP synder. . . .

Skulle bare lete etter litt frysepappir, og der dukket disse WIP'ene opp. Dette teppet kjøpte jeg fra Desireè for ca 5 år siden. Jeg har sydd med frysepappir og needle turn. Her mangler kun aplikasjon som skal på kanten.

Måtte selvfølgelig se hvordan blokkene tok seg ut i blått. Her sydd med maskin og knapphullsting.



I fjor hadde syklubben min, blokkbytte med kopper. Prosjektene skulle være ferdig til siste møte før sommerferien. Jeg klarte ikke fristen og dermed ble det liggende. Teppet er ferdig tråklet og klart til quilting.
Har ett par wip'er til, som jeg skal vise dere senere. Men jeg har også ett par ufo'er . . . .
Ønsker dere alle en trivelig uke.
Hilsen LeKa

4 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

Oj, for nokre flotte ufoar du har liggande. Lykke til med å gjere dei ferdige. Føl spent med!

Anonym sa...

Se der ja, Wenches Baltimoremønster og koppene husker jeg også. *heier deg frem til ferdigstillelse*

antique quilter sa...

beautiful applique blocks...
I hope you will hand quilt the red and green one>
Kathie

Merete sa...

Masse flott her, du blir ikke arbeidsledig med det første:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...