I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 23. april 2009

Nytt 8 bladsrose teppe

Hei - her er den nye quilten min, 8 bladsroser sydd med engelsk pappirsøm. Blokkene er ca 7x7 inch og teppet måler 64x84 inch.
Quiltet av Merethe :o) Første bildene ble tatt ute i solen, her prøvde jeg å få bilde i skyggen slik at dere skal få se mest mulig korrekte farver - er ikke sikker på om det ble helt bra.....

Godt å få ferdig ett prosjekt, siden jeg i dag har begynt på ett nytt :o)
Har hatt sydag med Annelise og vi skal sy like tepper - Buggy Wheels fra Buggy Barn Designers. Har i dag fått skjært en hel masse, så nå er det å sy på trekantpappir. Stoffer fra Moda (selvfølgelig) med en serie som heter Scrapbook Garden by Kansas Trubles. Men, dette prosjekter skal jeg komme tilbake til ved senere anlednign.


11 kommentarer:

Elin sa...

For ei fantastisk kvilting! Nydeleg teppe. Spent på buggyen...

Laila sa...

Det var ein nydeleg quilt. Og så med den quiltinga då!

Litamora's Quilt & Design sa...

Du verden så flott den ble. Bare helt nyyydelig! Grattis med ferdig prosjekt!
Håper du får tid til å kose deg i helga med litt sy-puslerier også:-)
Lappeklem,
Laila

Marita sa...

Utrolig vakkert, både farger og quilting! grattis med ferdig prosjekt. Jeg har fullstendig sytørke igjen, nå er det hage og uteliv som gjelder kjenner jeg.

Merete sa...

Spent på å se ditt nye prosjekt jeg da:-)

Anne sa...

Den ble nydelig! Kos deg med Buggy-prosjektet!

Karen sa...

I noted that you are a follower on my blog. I thought I would come visit yours. Your quilt shown in the header photo is very, very nice. My kind of colors.

Kjersti M sa...

Utrolig flott og helt nydelig quilting. Gleder meg til å se neste :o)

Tingelingeling sa...

Det var bra nydelig!! I farger og alt!! Og quiltingen ble veldig vellykket!
Lykke til med neste prosjekt og ha en fin vårdag!

Kim sa...

Beautiful quilts! I discovered your blog at the Log Cabin Quilter's blog (Karen.

Kort og Søm sa...

Wow..dette var bare helt nydelig!! :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...