I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 17. juni 2009

Min andre hobby . . .ikke quilt.

Jeg bare MÅ viser dere min andre hobbby som jeg har i tillegg til quiltingen. Dette en hobby som jeg har felles med samboeren og er litt mere sesongbetont. Det er trivelig å ha en felles innteresse med den man deler adresse med :o) Vår felles hobby er denne lille skjønnheten her:
Corvette StingRay 1970 mod. 350 sid V8 med 340 hp.

Vetten har gått på veiene i Pennsylvania - tenk å kjøre rundt på bygda i USA fra quiltebutikk til quiltebutikk med denne. Det hadde vært noe, det :o)
LeKa

2 kommentarer:

sjoko sa...

Livet er herlig !!!!

Litamora's Quilt & Design sa...

Si ifra hvis du tar på deg privatsjåfør-jobbing, jeg har ikke hatt noe imot å fått noen turer med den der :o) Knalltøff!!!
Gamle biler er som gamle quilter, vakre og uerstattelige:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...