I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 20. juli 2009

Flott tråd

Fra en god venninde har jeg fått denne tråden, hun mente det var tråd til Nordlandsbunad. Jeg vet ikke om det er bomull eller syntetisk eller silke - men, vakkre farver er det i hverfall. Noen som kan si litt mere om denne tråden og gjerne forslag til bruk :o) Ikke foreslå bunadsøm er du snill. . . . ha ha ha... jeg som har så mange prosjekter liggene skal IKKE begynne å sy bunad!
Fra Linda har jeg fått denne flotte awarden. Tusen, tusen hjertelig takk.

Først vil jeg sende !
Så videre til:
Alle som er innom bloggen min!!
Dere fortjener en award alle sammen, fordi dere gir meg så mye inspirasjon og glede.
Og hvordan skal jeg velge ut 12 blogger fremfor 12 andre?
Syns det blir vanskelig, så derfor:
Denne er til DEG !
Quiltehilsen fra LeKa

8 kommentarer:

Merete sa...

Tråden ser lekker ut, kan desverre ikke fortelle deg mer om den:-)

Anonym sa...

Hei.Jeg vet ikke hvilken trå det er.Du skal få slippe og sy bunad.Bare fortsett med det du holder på med du.Ha en riktig fin kveld vidre.Bodil

Orlaug sa...

Nei, kva tråd detta er har eg ikkje peiling på.....men den ser veldig fin ut.....er heilt sikker på at du finn noko lurt å bruke den til....utenom bunad!!!

siv hege sa...

Har brodert bunad, da bruker man forholdsvis tykk ulltråd. Tråden du har fått er ikke bunadsgarn, men er virkelig lekker.

Grethe sa...

Denne tråden så bare kjempe lekker ut, denne får du nok brukt til noe.
Men jeg vet ikke hva den opprinnelig er laget for.

Crispy sa...

Oooo such pretty thread. It looks so silky. I hope it sews very well.

Crispy

Sølvis blog sa...

Det er i hvert fall sikkert - dette er IKKE tråd til nordlandsbunaden - for den syr jeg nå - verken farvene eller trådtypen stemmer

a good yarn sa...

Such beautiful thread - what glorious colours and sheen. Ann :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...