I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 23. mars 2010

PIF i postkassa

Fra Bodil fikk jeg en hyggelig overraskelse i postkassen.
Tusen hjertelig takk for den fine påskebrødkurven, som jeg
ble veldig glad for å få. Og for nydelig blåbær te, og en tesil.
Kjære Bodil, 1000 hjertelig takk for nydelig PIF gave :o)
Jeg skal finne noen verdige mottakere for min PIF ( Pay It Foreward) gave.
Jeg fikk også servietter men de er allerede i bruk, og jeg glemte å få
dem med på bilde.......
Quiltehilsen LeKa :o)

4 kommentarer:

Lisbeth. sa...

Så flott brødkurv du har fått deg, jeg var så heldig og fikk en i julegave av min sy-søster Laila og den blir brukt til smykkepose, helt supert. Takk for titten inn i NQFs årsmøte, det log cabin teppet i blått var helt nydelig. Ha en solrik og god påske. ;)

Birgitta sa...

Vilken fin korg du fått av Bodil.
Och vad många fina quiltar du visar här. Helt otroligt.
Kram Birgitta

a good yarn sa...

It's always special to receive a lovely gift from a friend. Ann :-)

Crispy sa...

What a wonderful present!! Blueberry tea sounds very good :0)

Crispy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...