I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 13. juni 2010

Not much sewing....but I'm so lucky :o)

Jeg var så heldig å vinne en giweavy hos min gode venn
Ann fra A Good Yarn.
Jeg vant ikke første premien, men jammen føles
det slik. Se all godis som kom ut av pakken!
Nydelig nålepute, som Ann selv har laget.
Hærlige fingerbøll fra Australia - er ikke esken lekker ?
I tillegg til denne deilige esken med sjokolande fikk jeg også to
Cola-Caramel sjokkolader nam nam........lol... Å ååååå se de nydeligste stoffene jeg fikk.
Og ett vakkert kort, med en koselig hilsen :o))
Tusen hjertelig takk Ann - for denne flotte overraskelsen.
Jeg må finne ett mønster som jeg kan sy av stoffene, de vil for altid
minne meg om Ann.
Quiltehilsen LeKa :o)

8 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

å så heldig du har vært ..
Gratulere til deg.
Flott premie

Ha en fin kveld

klem

Birgitta sa...

Vilken fin vinst du fått. Du är bara att gratulera. Fina tyger til ldej att sy vackra ting av. Vilka fina fingerborgar du fått.
Kram Birgitta

Litamora's Quilt & Design sa...

En utrolig flott gevinst! Gratulerer!
Godt til deg med en slik oppmuntring :o) Håper det går framover med hånda di, ser du ikke ligger på latsida selv om den er redusert :o)
Ha en alle tiders ny og kreativ uke,
Laila

Mona sa...

Så flott gevinst. Godterier på mange måter. Både til øyne og gane. Gratulerer!!!

Odins lille hjørne sa...

for en flott gevinst!! Gratulere så masse!!

Crispy sa...

A wonderful win!! The first prize must have been HUGE!!

Crispy

STRIKKEMOR(O) sa...

Dette var litt av ein pakke, gratulerer!

Retrogirl sa...

Beautiful package of goodies! Those thimbles are certainly a treasure.
Enoy your lovely prizes, I'm sure they bring a smile to your face.
All my best,
Heather

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...