I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 22. februar 2011

"It takes two" og gevinst

I det siste har jeg har bare sydd på ting som
tar tid, det vil si jeg håndquiter på "Frost on The Ferns" og
jeg har syr på "It Takes Two". Et skarpt
øye vil se at de to radene lengst til venste ikke er
helt ferdige enda.
Premie fra Madam Samm's Mug Rug konkuranse
er også kommet. Lekkert, hva ?
Jeg gleder meg til å sy av disse flotte stoffene :o)
Tusen takk, Samm!

Ha fortsatt en fin uke !

Quiltehilsen LeKa :o)

4 kommentarer:

Mona sa...

Sååååå lekkert teppet ditt blir. Jeg holder på med noen store prosjekter jeg også. Da blir det ikke så mye tid til annet. Hyggelig at du vant. Jeg var med jeg også, men den du vant med la jeg merke til med en gang. Den var kjempesøt. Ha en super dag.

Crispy sa...

It's ok Lena, you have been busy making lots of mug rugs and have enjoyed getting instant satisfaction LOL. We all become slow quilters sometimes :0)

Crispy

LuAnn sa...

I love that quilt. There will be lots of room for pretty quilting in those circles. Pretty fabrics, too!

laila sa...

Flotte stoffer, det bliver spændende at se, hvad du skal sy af dem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...