I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 27. mars 2011

Doll quilt Swap

For noen dager siden mottok jeg min Doll Quilt Swap fra

Megan Z fra bloggen Growing Notes.

Jeg mottok en fantastisk flott quilt i de skjønneste

knall fargene. Blå har alltid vært en stor favoritt, helt siden

jeg var liten. Orange også. Lime grønn har vært en stor favoritt

i over 10 år, og er fremdeles en farge som gjør meg glad. I midten av de funky stjerneblokkene er det små hus. Ingen hemmelighet at jeg elsker quilts med hus............. Jeg fikk også en Mug Rug i knall farger, denne ligger nå ved

siden av symaskin og er kun til å legge saks, stilletto og opprekker på. Og ikke nok med det, jeg fikk også med disse nydelige knall stoffene.

Er nesten ferdig med å håndquilte rundt alle applikasjonene på Frost on The Ferns. Har blitt ganske fortrolig med å quilte i ramme og har nådd målet med 7-8 sting pr. inch. Er ingen reser på å quilte i ramme så dette tar tid...... En riktig fin søndagskveld til dere alle. Quiltehilsen LeKa :o)

7 kommentarer:

Crispy sa...

You received a wonderful mug rug in this swap. I love the houses in the middle too :0)

Your quilting looks wonderful Lena!!

Crispy

Kort og Søm sa...

Fine ting!
God søndagskveld :O)

pilletrilla sa...

Har du begynt å quilte i ramme??!! Her skjer det ting i det skjulte - håndquiltingen ser nydelig ut - gleder meg til å se det "live"!

Cathy @ CabbageQuilts sa...

What a beautiful gift for you Lena, I love the colours too. Your handquilting is amazing. xo

Siv sa...

Flotte ting her! Gleder meg til å se Frost on The Ferns ferdig. Ha en fin dag! :o)

Solveig Bloch sa...

For en flott gave du har fått. Kjempefarger!Venter spent på å få se arbeidet ditt ferdig :o))

Unknown sa...

Ces couleurs sont admirablement lumineuses...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...