I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 5. juni 2011

Helgens prosjekt og vår vidunderlige verden!

Har sydd noen flere hjul.
Jeg liker stoffene i dette prosjektet bare mer og mer.....
En plan begynner å ta form............
Og mens jeg har tenkepause, syr jeg videre på Country Sunshine.
En bille krasjlandet på verandaen og jeg ble fasinert over de flotte fargene på denne lille fyren.
Er den ikke fin ?????
Billen er ca. 1,5 - 2 cm stor........ Er det noen som vet hva slags bille dette er ?
Har dessverre ikke peiling på biller i det hele tatt, men flott er'n........lol....
Ha en fin og kreativ søndag !
Quiltehilsen LeKa :o)

18 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Kan ikke så mye om biller jeg heller, men for noen nydelige farger den hadde.

Så fine sirklene dine blir, likte stoffene veldig godt!

God søndag :O)

Crispy sa...

I'm loving your circles too Lena!! The fabrics are beautiful!

I do not know what kind of beetle that is but it sure is pretty!!

Crispy

Laila sa...

Eg likte veldig godt hjula dine. Blir spennande å sjå kva du vidare gjer med dei. Og billa kan eg ikkje hjelpe deg med, men flott var den i alle fall. God søndag vidare til deg.

Cathy @ CabbageQuilts sa...

Ooh those circles are divine Lena! Love the bug. xo

Grethe sa...

Supre hjul,kjempefine stoff:-)
Kan ikke navnet jeg heller,men den
kryper rundt her også!!!

Miriam sa...

Love those cirlces! Great fabrics.

The beetle could be a Rose Chafer Beetle.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cetonia_aurata

I love his metallic green colour.

Unknown sa...

Har ikke peiling på biller, men flott var den... :O)

Blir spennende å se hva du skal lage med de sirkelene... :O)

Fortsatt god helg!

Unknown sa...

Jeg tror kanskje denne billa heter "gullbasse" på norsk.
Flotte sirkler.

Margit sa...

Blir spennande å sjå kva du skal lage med rundingene! Kan ingenting om biller...men flott farge har den;)

Marit sa...

Hjul - spennende;) Bille fin farge, kan jeg strekke meg til å si - ellers nei takk;))

Lappedamen sa...

Spennende hjul. Gleder meg til fortsettelsen. Den flotte billen har jeg sett i min hage også, men vet ikke noe om den.

Odins lille hjørne sa...

Så flotte hjul du lager!!
Billen var knall fin i fargen! Underlig natur vi har! :0)
klem fra odin

bentetove sa...

Kan ikke så mye om biller nei, men det var en nydelig farge på den.
Så kjekt prosjekt med hjul du har da, det blir kjekt å se hvordan de blir:))

Orlaug sa...

Flotte ting du syr.......men den billa kan eg styre mi begeistring for......
Ha ei fin vke!

SOLSAUM sa...

Så flotte hjul! Eg har likt stoffa og fargane frå fyrste bilde ditt....;o)

Eg er sikker på det blir like flott og lekkert, som det andre du lagar!

Billa er fin, men som dei andre veit eg lite om den.

Ha gode dagar!

Solklem

Mona sa...

Nydelige sirkler. Venter spent på hva du skal lage.

Elisabeth Solum sa...

Flotte sirkler!
Ja, billen er nok en gullbasse (Cetoninae). Flott farge!
Fasinerende insekter.
Ha en god kveld! :)

2ne sa...

Ja, en fasinerende bille - så en slik i fjor som også ble fotografert - men vet ikke hva det er.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...