I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 19. desember 2011

PIF gave

Her om dagen fikk jeg en kjempe fin gave fra Laila på 
bloggen StofftausaHadde helt glemt at jeg meldte meg 
på hennes PIF - Pay it forward, så dette ble en koselig førjuls-gave.
I pakken lå der ett koselig kort, en flott og praktisk nålepute og
denne fantastisk flotte mappen til en liten skriveblokk.
Mappen er sydd i de fineste blå/grå japanske stoffer.
Nåleputen er sydd fra jarekanten i kjente kjære stoffer :o)
Her er bilde av Stitchery mappen jeg fikk fra Laila for 
over ett år siden.....og denne flotte mappen er i det 
samme fine stoffet som den nye mappen er sydd i.
Nå har jeg ett flott sett å ta med, når jeg skal på tur !
Tusen hjertelig takk til deg Laila, for de flotte gavene!

Og da er det min tur til å sende videre tre " Pay it Forward" gaver.
Om du har lyst til å motta en håndlaget PIF gave fra meg i løpet av de
neste 365 dagene, må jeg be om at du skriver dette i kommentaren.
For å delta må du ha egen blogg og du må ikke 
være en noreply -comment blogger.

Du må gjerne legge igjen en kommentar,
PIF-venn blir du kun om du sier at du vil være med...

Ha en riktig fin dag!
Quiltehilsen LeKa :o)

5 kommentarer:

tubakk sa...

Hei. Ja, da tror jeg endelig at jeg kan ha sjansen til å få være med på dette. Har forstått det slik at du melder deg på, får en gave fra den du har skrevet til,og så må sende videre til tre nye. Riktig? Jeg har alltid tidligere vært for sein. Kanskje denne gangen? Ha en fin førjulsuke!

Cecilie sa...

Dette vil jeg også være med på! Greit når en har 365 dager å gjøre det på. Det bør gå ann.

Hennes sa...

Hei hei.

Jeg skal ikke være med, *fnis* 365 dager er langtfra nok til at jeg klarer å få avgårde noen gaver,meldte meg på en sånn en gang for snart to år siden, enda ikke sendt noe videre, og det hender jeg drømmer (har mareritt) om min manglende evne til å følge opp selv den enkleste ting, så sånn er det med denne dama, helt umulig..

Og Oscar har posert masse for kamera den siste tiden, så snart nå dukker han opp på bloggen, med et glimt i øye til deg :O)

Svanejakten som du lurte på, fåregår for det meste på brukten og loppis. Idag kjørte jeg forbi vannet rett nedi her og der var det en hel familie med svaner, flere av de var grå og kjedelig, tenk å duppet de i litt lilla leggevann fra amerika du, det hadde gjort seg, det er jo snart jul...

Klemmer til deg fra alle oss.

Kirsten sa...

Jeg vil gjerne være med på dette! Oppdager ofte disse postene for sent til å melde meg på!

God Jul!

Hilsen Kirsten

Hiks sa...

Hei. Er jeg for sen å melde meg på?

hilde@sorensen.ws

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...