I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 13. februar 2012

Sy deg din egen kommune.

Jeg har med litt fri fantasi sydd kommunevåpenet til 
Vikna Kommune - som originalt er blå med 3 hvite laks i sirkel. 
Noe kunstnerisk frihet har jeg tillatt meg selv. 
 Dette er en liten matte som skal brukes til beskyttelse 
av skjermen til ett nettbrett.
Kan også brukes som Mug Rug......
 Jeg holder også på med kommunevåpenet til
Ringerike Kommune. Må også sy en beskyttelse-  
mappe til nettbrettet.......
Etterhvert vil jeg nok sy en del flere kommunevåpen.
Det er mange flotte rundt omkring i landet, og morsomt å 
ha fra de kommunene/fylkene som man har tilknyttning til.

Ha en fin og kreativ uke!
Quiltehilsen LeKa :o)

1 kommentar:

RyumQuilt sa...

Så artig ;) Vikna er jo min kommune, og det er visst min onkel som har designet kommunevåpnet ;))

Ha en super kveld.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...