I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 6. april 2012

Tevarmer

Det morsomme med å rydde syrom er at det 
dukker opp mye rart som en gjerne har glemt at 
man har laget. Jeg fant denne tevarmeren som ble 
laget for mange, mange år siden. Jeg har vel egentlig 
aldri brukt den....... 
På alle tre sidene er det applikert en kaffe-/tekopp.
 Alle har forskjellige kopper og stoffer.
 Og de er applikert for hånd med knapphullsting.
Ha en riktig fin fredag.
Quiltehilsen LeKa :o)

3 kommentarer:

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
"Du får helt sikkert bruk for det, en vakker dag"mamma har ikke lært meg det,for ho kaster og angrer.Eg har fått bruk for "syting"som har vore tvilsomme
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

bentetove sa...

Kjenner meg igjen ja, plutselig dukker det opp noe glemt under stofflageret eller i rotet mitt.
Holder faktisk på med en gammel ufo nå.
Du må jo bruke den flotte tevarmeren!
Påskehilsen Bente

RyumQuilt sa...

Så morsomt. Utrolig hva som dukker opp når man rydder. Den var veldig flott. Nå drikker ikke vi te her i huset, men hadde jeg hatt en slik, måtte vi nok fram med tekanna likevel ;)
Ha en super kveld.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...