I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 18. mai 2012

Uglene mine.....

Når jeg gikk inn på syrommet så var det for å sy ett 
par sorte ugler. De sorte uglene jeg sydde tidligere ble 
fort solgt og det er alltid lurt å ha noen flere på luringa.....
Siden det var 17 mai i går, måtte jeg jo sy 
en Nasjonal ugle link HER.
 Sort/rosa ugle 
Alle passer til Samsung og Iphone mobil tlf. i størrelse
 Baksiden
 Sort/lime grønn
 Baksiden
 Min favoritt, turkis-blå og rød
 Baksiden
Ha en riktig fin fredag.
Quiltehilsen LeKa :o)

11 kommentarer:

Annik-Snor sa...

Kjempefine. Er det eget design?

Siri sa...

De er kjempefine! Fint å få brukt små stoffbiter også til sånne.

Karen - Quilts...etc. sa...

those are cute!
Karen

Millie en Miles sa...

Cool !!!!

Cecilie sa...

Flotte ugler! Likte den svarte og grønne best.

Oddbjørg sa...

Uglene dine er bare herlige!
God helg!

Margit sa...

Hærlige, tøffe ugler ;o)

God helg!

Therese sa...

Herlige ugler :)

Quiltefeen sa...

Uglene er bare såå kule!!! :))
Vanskelig å velge en favoritt, for de er alle like flotte.
God helg..:)

bentetove sa...

å, så herlige ugler du har sydd! Sjarmerende små som passer på mobil eller iphone ja:)

Rosehagen sa...

Supre da;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...