I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 1. juni 2012

Endelig!

Denne boken har stått øverst på ønskelisten min leeeenge. 
Så en dag fikk jeg tips fra Helga - Quilt og Latte, om at 
boken lå på Ebay til "bare" 19.99 us dollar. Boken er 
etterhvert blitt vanskelig å få tak i og det er det en og annen 
bokselger som har fått med seg......... Vell, jeg sendte en mail 
og spurte veldig pent om de please ville sende boken til norge og 
hvor glad jeg ville bli og hvor lenge jeg hadde lett etter ett bra 
eksemplar av boke etc....dere skjønner bilde.....
Det gikk både en dag og en uke og en uke til, og jeg hadde 
både gitt opp og neste glemt alt sammen.
SÅ fikk jeg en mail, ja vi sender til Norge.
Og her er'n:
 Dette er andre utgaven av boken.
1 utgaven har en gul ramme ytterst.
 Mønsterene er fargelagte i 2 utgaven....
 Her er det mange fine blokker og velge mellom.
 Boken har ett par bilder av prosjekter.....
 .....man kan sy....
 Og den har en bakside som ser slik ut:
 Og ikke nok med det, jeg fikk sydd meg en liten rød 
sminkepung lik de i forrige innlegg.
 Her er forskjell på størrelsen fra den i forrige innlegg....

Ha en riktig fin fredagskveld.
Quiltehilsen LeKa :o)

PS: er det flere en meg som ikke ser Hit Counter'en lengre ?
Min har ikke vært synlig på over en uke........
Noen tips om hva jeg kan gjøre ?????

6 kommentarer:

Heidi sa...

Man blir alltid hoppende glad når man får tak i noe litt etterlengtet. Kos deg med boka :)

Annik-Snor sa...

Enig i at det er en flott bok, sydde mitt første teppe etter mønstre i denne boken.
Kjempefine punger du lager.

Unknown sa...

Så heldig du er som fikk taki boka du har ønsket deg lenge. Gleder meg til å se prosjekter du syr fra den. Ha en fin helg

Svalen sa...

Boken ser spennende ut, skal bli spennende å se hva du lager etter hvert.

Ha en fin søndag:)

Janet sa...

A friend was telling me just last week how great that book was. I love your red purse.

Anne Lise sa...

De er så fine pungene dine. Og så heldig du er som klarte å få tak i "ønske"boka.
Min teller er også vekke, men jeg har ikke peiling på hva jeg kan gjøre. Veldig kjedelig..:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...