I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 27. januar 2013

Mug Rug

I går fikk jeg sydd ett par lilla/hvite mug rug med LeKa blomsten.
Autumn House har endelig kommet ut av quilte rammen 
og jeg holder nå på med lukkekanten :o)
Rosa er montert i quilte rammen og jeg gleder meg til å quilte henne.

Så har det kommet litt snop i postkassen også.
Disse er fra min favoritt butikk - Fort Wort Fabric Studio.
Og som vanlig var der ikke bare stoffer i pakken,
her var JJ nåler, blyant penne og verdens deiligste 
Kakao - denne gangen med vaniljesmak.
Stoffene er bestilt til spesielle prosjekter, som
dere vil få se etterhvert :o)

Ha fortsatt en fin og kreativ søndag.
Quiltehilsen LeKa.

6 kommentarer:

Dollandesign sa...

Dina lila-vita mugrugs med en blomma på är ljuvligt fina, tycker jag.

Dollandesign

Grethe sa...

Beste som fins er jo en liten, tykk konvolutt i postkassen:)) Fine mugrugs med blomsten din!

a good yarn sa...

Lots of goodies! Cute Mug Rugs! Happy Stitching.

Svalen sa...

Flotte Mug Rugs!
Det er alltid spennende når postdamen/mannen kommer med pakke:)

Hanne sa...

Veldig fine Mug rugs:-) Og veldig fine stoffer du har fått deg, gleder meg til å se hva du skal lage ut av det. Ha en fin uke:-)

ahli sa...

Så fine mug rug.
Lykke til vidre med quiltingen

AStrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...