I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 10. februar 2013

Rosa i longarm....

Her er en liten forsmak på "Rosa" som nå er i longarm maskinen.
Det er ikke så lett å sy STORE swirler når en ikke har gjort det før.
Blir alikevell fornøyd med resultatet til slutt :o) 
I morgen skal jeg sy på lukkekanten til "Rosa" - dette teppet gleder jeg 
meg til å ta i bruk. Alle stoffene er fra Tilda.
 Fant ut at jeg måtte rydde meg litt plass til tråd og diverse utstyr 
til longarm maskina...... nå slipper jeg å lete rundt hele rommet, om 
ting bare blir satt tilbake til plassen sin  - kjekt med hyller :o))
Håper dere har hatt en riktig fin søndag - og at uken 
blir likeså !

Quiltehilsen LeKa

7 kommentarer:

Litamora's Quilt & Design sa...

Teppet ditt ser ut til å bli kjempeflott! Det er vanskelig å quilte store swirls, jeg har ikke helt knekt den koden enda... men øvelse gjør mester :-)
Så greit med hylle til "stæsjet", jeg tror jeg må ommøblere litt så jeg får bedre oversikt. Her ligger det litt hulter til bulter ;o)

RyumQuilt sa...

Nydelige farger på teppet. Rosa er nå engang bare best av alt :-)
Godt med orden på arbeidsplassen. Det gjør jobben så mye triveligere :-)

Kort og Søm sa...

Så fine farger på teppet ditt :O)
kan jeg spørre hvor du har kjøpt hyllen din!?
Den så ut som det var veldig fin i størrelsen.

God uke til deg :O)

Unknown sa...

Tildastoffer er bare så fantastisk flott.Dette teppet blir kjempeflott.Ha en flott quilteuke.

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Så nydelig teppe! Det er nok utrol
ig artig å ha sin egen long arm maskin. Tilda-stoffene er fine, jeg har akkurat begynt å sy et alafabetbilde i de samme stoffene!
Ha en fin dag!

Elisabeth sa...

Så fint teppe. Ha en fin mandagskveld:))

annemariesquilt sa...

Lekkert, gøy med rosa... Nå ble jeg inspirert !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...