I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 7. april 2013

Ferdig quilt, Lille Rosa

I dag ble jeg ferdig med Lille Rosa. 
Quilten måler 124 x124 cm (49x49inch).
 Jeg er særdeles fornøyd med quiltingen. 
Det ble akkurat slik jeg hadde sett for meg at det skulle bli :o) 
 Og selvfølgelig dukker det opp en liten katt når jeg er 
ute for å ta bilde.......
 LeKaBlomsten er applikert på etter at quiltingen var 
ferdig, og selvfølgelig måtte de være hvite.
 Baksiden.
 Og til sist ett bilde av skjønne lille Sussi som var 
med ut for å ta bilde.
Da ønsker jeg dere alle en riktig fin søndag!
Quiltehilsen LeKa

19 kommentarer:

eva sa...

Den är ljuuuuvlig! Och den är i min färg - rosa - älskar det!
Kramisar

Timotei sa...

Nydelig quilt! Jeg liker quiltesømmene, den brede rammen rundt, de små hvite blomstene, kjempefin!

Mona sa...

Nydelig quilt. Likte godt de hvite blomstene.....

Orlaug sa...

Ein aldeles nydeleg quilt, DEI fine fargane....og i det heile teke.....du verden!!

Unknown sa...

Nydelig;) Og ikke minst så holder du regelen om at baksiden skal være like fin som forsiden:)

Unknown sa...

Hei du er blit utroligt flink med longarm maskinen din.
quiltene din e er kjempeflotte.
Eg ser du har syd en del koslige ugler .Eg har og det mønsteret men kommer ligsom ikkje i gang.Men di er utroligt tøffe.ellers syr du mye pent.innspirerendes og titte innom deg.Velkommen innom du også.
fortsat fin søndag.

Catarina C sa...

Den är jättefin din "Lille Rosa"! Kram

Crispy sa...

Oooo the quilt is beautiful!! It made me smile to see the Lena flowers.

Crispy

Dollandesign sa...

Din quilt Lille Rosa är förtjusande vacker. Och jag tycker att quiltningen är så jättefin.

Dollandesign

Anne-Mettes Oaser sa...

Hvor er det rosa tæppe blevet smukt.

Mary Ragnarsson sa...

Meget fint quiltet. :-)

Misemor sa...

Et vakkert teppe! Og en vakker pus! Når festdrakten jeg syr på bestilling er ferdig, så har jeg planer om lappeteppe jeg også, men det blir nok ikke så avansert som de flotte teppene du lager, dessverre. ;-)
Ha en fantastisk uke.
Klem Tone =D

Landlig Charm sa...

Så nydelig det ble!!
Fine effekter på quilten :)

Blir så inspirert av dine arbeider!!

Ha en fin uke.
klem Wenche

a good yarn sa...

That is so pretty Lena! Sussi is a beautiful cat.

Ruth sa...

Fin quilt. Katten kan å posere ser jeg! Nydelig hun også

Anne Lise sa...

Denne var skikkelig fin. Og så er den så herlig denne blomsten din. Ønsker deg en fin helg :-)

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Helt nydelig teppe!! God lørdag :)

Grethe sa...

Flott teppe med fin effekt av quiltingen! Leka- blomstene passer perfekt:-)

Grethe sa...

Flott teppe med fin effekt av quiltingen! Leka- blomstene passer perfekt:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...