I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 4. mai 2013

Mens vi venter....

Jeg holder på å quilte på "Inger-teppe" (sekskantteppe), i mellomtiden vil 
jeg vise dere noen flotte arbeider av Anne-Lise Raunedokken fra Gol.
Anne-Lise er jeg blitt kjent med gjennom Gunn (no blogg) og  Helga.
Hennes arbeider må være til inspirasjon for alle som ser dem, det er 
nøye utført og ingen stoffer er tilfeldige. Jeg lar meg i hvert fall inspirere :o)
Løper og to brikker.
 Ett lite veggsmykke
 Lekker veske og tilhørende pung.
 Nydelig veske
 Stor flott sy veske
 Nydelige sminkepunger
 ....og noen flere fine sminkepunger
 Strikkeetui og strikkemappe
 Og til sist enda ett lekkert veggsmykke :o)
Og med disse flotte arbeidene fra Anne-Lise, ønsker jeg dere 
alle en riktig fin lørdagskveld :o)
Quiltehilsen LeKa

3 kommentarer:

evaj sa...

Tack för alla fina bilder du ger oss,,fortsatt trevlig kväll till dig också!!Bambikram

a good yarn sa...

Thank you for sharing Anna's beautiful work.

Crispy sa...

She certainly is a talented woman. Love her purses :0)

Crispy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...