I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 20. juli 2013

Nytt prosjekt på gang

Nytt prosjekt på gang - kjenner at det er alt for lenge siden 
jeg har kost meg med å sy blokk for blokk.
Beige og blått er mine favoritter, selv om det kanskje kan overraske 
noen :o) Det er lenge siden disse fargene har berørt skjærehjulet.
Er vell en dame der ute som kjenner igjen blokkene sine...
 De er fra ett mønster jeg var så heldig å få fra Ann-Mari 
på bloggen Rosehagen. Det skal etterhvert komme litt flotte applikajsoner 
når alle bitene er sydd sammen :o)

 Ha en riktig fin lørdag!
Quiiltehilsen LeKa

6 kommentarer:

Gunilla sa...

Fina färger tillsammans. Jag ser fram emot att få se toppen så småningom.

May Britt sa...

Ser spennende ut. Nydelige farger.

Quiltefeen sa...

Så flotte farger.. :) Gleder meg til å se det ferdig.. Det er en stund siden jeg har tatt meg en bloggrunde, har blitt litt nedprioritert dessverre.. Men herlighet så mye lekkert du har laget!! Digger uglene dine, de er så kule! Og pusene dine er jo bare sååå vakre!! :)
Ha en flott dag!
Klem, Kristin

Dollandesign sa...

Jag håller med Dig helt och hållet att blått och begie är en jättefin kombination!

Dollandesign

Unknown sa...

Det är så sant..blått är flott. Jag kan också längta efter att sy i blått. Det ser ut att bli en fin quilt.

pilletrilla sa...

Åhh så fine farger! Spent på hva som skal applikeres på..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...