I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 19. januar 2014

Hvilken herlig gjeng........På besøk hos LierQuilten

Sist onsdag var jeg på besøk hos LierQuilten i Lier.
Først holdt jeg foredrag "Min quiltehistorie" hvor jeg viste frem 
quilter fra den første, og frem til i dag - fortrinnsvis quilt med applikasjoner.
Etterpå holdt jeg ett mini kurs i "Needle turn" applikasjon.
 Og hvilken herlig gjeng dette var, jeg stor koste meg hele kvelden :)
De fleste sydde på det lille prosjektet og alle fulgte med og var engasjerte.
Det var ekstra hyggelig at så mange møtte opp denne kvelden, på utsiden 
var det snø, is og ekstremt glatt føre.
 Litt vis og fortell fra medlemmene i LierQuilten.
Damen som hadde sydd dette flotte teppet ga meg ett par 
flotte tips - tusen, tusen takk :)
 Litt jul i januar er ikke'no problem, se så fine disse små julestrømpene er.
 Nydelig hjerteløper....
 .....sydd i nydelige stoffer..... det må bare bli bra :)
 Denne flotte gaven fikk jeg fra LierQuilten.
 Produsert i Lier av en liten lokal bedrift.
Tusen takk for en herlig kveld, og for den flotte gaven.
Ønsker dere i LierQuilten lykke til videre fremover, og 
fortsett med de gode møtene :)

Quiltehilsen LeKa

1 kommentar:

eva sa...

Låter som en härlig sammankomst! Det är klart att alla var engagerade när de hade en sådan storartad föreläsare! Det visades många vackra saker, ser jag.
Kramisar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...