I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 11. januar 2015

Bare blåbær og vær

Utrolig nok så hadde jeg ikke (eller fant ikke) ett perfekt stoff
til sirkel i midten av Blåbær-blokken. En tlf til LappeMakeriet,
hvor jeg forklarte blokken og at det er rester fra måneds 
prosjektet Blåbær og at jeg ønsket meg noe gråaktig.....
Trine sendte det perfekte stoffet! Det passer perfekt!
Blokken måler 13,5 inch.
 Her er utsikten fra 08.01.15 med ca 4-5 pluss grader.
Deilig med vår.
 Dagens utsikt, det snør og er ca.3 grader minus.
Sy vær!
Quiltehilsen fra en forkjølet LeKa

5 kommentarer:

annemariesquilt sa...

Nyderlig blokk !!

Turid sa...

Så flott blokk. Er det ikke rart at uansett hvor mange stoff vi har, så mangler vi alltid det rette.

a good yarn sa...

Love, love, love Dresdens! It looks cold Lena. Any chance you could send a little snow my way?

Elin sa...

Så nydeleg dette blei! Lur måte å bruke dresdenblokkene på. Ser fra til fleire innlegg frå deg i det nye året!

Rosehagen sa...

GRATULERER MED DAGEN ;)
Flott blokk. Trine B er god på stoffer. Jeg har sansen for henne.
Ønsker deg en fin bursdag;)

Klem fra Ann-Mari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...