I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 7. mars 2015

Blomstereng - hexagon

Har nettopp fått "litt kjeft" fra Gunn (no blogg) på manglende 
blogginnlegg og da tørr jeg ikke annet enn å finne fram bilder av teppe som ble
ferdig for ca en uke siden :) Teppe er sydd av meg og custom quiltet av meg.
 Alle stoffene er japanske.
 Noen av stoffene er blant mine favoritter, og det er 
kjekt å se dem i ett ferdig produkt.

 Fikk besøk av min trivelige venninde Helga som kom
innom med en forsinket bursdagsgave. 
Ett lekkert stoff og denne fin fine keyfob (nøkkelring) som
har fått L brodert inn, og er deilig lime grønn :)
Tusen tusen takk - såååååÅÅÅ fin gave.
Tidligere har jeg fått ett par broderimønster som Helga selv
har designet til heldige meg..........
Og med dette vil jeg ønske dere en riktig fin lørdagskveld.

Quiltehilsen LeKa 

4 kommentarer:

susis quilts sa...

kära lena,väldig flott quilt du har syet,klem,susi

Hanne sa...

Waw,for ett nydelig teppe. fantastiske farger :-)

Litamora's Quilt & Design sa...

Godt det er noen som gir deg et spark bak!:o) Teppet ditt ble helt nydelig! Håper du koser deg på syrommet i helga, og gleder meg til å se mer!
Klem

a good yarn sa...

Pretty, pretty hexagons making a lovely quilt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...