I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 8. mars 2010

En liten tur til Lille Stasjon.

På Lille Stasjon kom jeg over denne boken av
Kim Schaefer. Den MÅTTE jeg jo ha!
Boken er nydelig :o)
Har tre bøker av Kim Schaefer fra før.
Det er ingen tvil om at jeg liker Kim's design :o)
Og noen nydelig stoffer måtte bli med hjem.
Det blå-blomstrede lengst til venste er Inger Solveig sitt.
Jeg har litt av det fra tidligere....lol.....lol...
Nå skal jeg kose meg med boka mi, mens stoffene ligger i bløtt.
Ha en riktig fin Mandagskveld!
Quiltehilsen LeKa :o)

10 kommentarer:

HegeT sa...

ÅÅÅÅÅ........heldiggris....
Så mye flotte stoffer og bøker.
Regner med at du klarer å trylle frem noe lekkert etterhvert.

Si bare i fra neste gang du skal ut å shoppe, blir gjerne med, hvis jeg får lov.....

koselig mandagshilsen
HegeT

Stina Blomgren sa...

Oj Oj... böckerna ser underbara ut.. har faktiskt inte kikat i dem förut... de med blommor ser intressanta ut... :o))) Härliga tyger att inspireras av också!!! Härlig shoppingtur!!

Laila sa...

Lekre stoff. Skulle ikkje forundre meg mykje om du kreerer noko fantastisk ut av desse :)

a good yarn sa...

Wonderful books - fabulous projects and gorgeous fabrics! Thanks for the eye candy Lena. Ann :-)

Sissel`s syglede sa...

Er det ikke koz med ny bok a?? Masse inspirasjon å hente der ja...lekre stoffer du har velgt...
Og for en flott puselus du har.
Klemz Sissel.

Miriam sa...

Great books. I love that fabric! :)

Crispy sa...

Oooo new books are fun!!! I love the fabrics.

Crispy

aase sa...

Nydelige stoffer!! Neste gang du kommer til Lier MÅ du komme innom å hilse på meg gitt!!!

Timotei sa...

Den boka så veldig spennende ut. Det er alltid så koselig å sitte og titte i nye lappebøker. Selve planlegginga av hva en skal si er jo halve moroa, synes jeg :-) Stoffene er bare nydelige!

Timotei sa...

...hva en skal si...Jeg mente jo selvfølgelig hva en skal SY, hjelpesmeg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...