I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 27. mars 2010

Gevinst, vesker og snop.....

Disse flotte på panelene og stoffene vant jeg på give-a-way
hos Tracy som har bloggen Thimelina. Jeg skal sy Care Quilts
og jeg gleder meg til å lage flotte tepper til barn.
Tusen hjertelig takk Tracy, for de flotte stoffene!
På møte i Ringerike Quilteklubb hadde vi besøk av Andre Wallenborg som
viste oss de flotte veskene sine. Vi skal ha kurs med han den 17 april og
sy veske med en liten lommebok i tilbehør.
Andre viste oss noen av de flotte veskene han lager.
Det oser kvalitet av håndarbeide til Andre Wallenborg.
Her er de flotte stoffene jeg kjøpte sist lørdag.
Kun deilige Japanske stoffer.
Ha en riktig fin og kreativ lørdag!
Quiltehilsen LeKa :o)

7 kommentarer:

Quiltefia sa...

Gled deg til kurs med Andre Wallenborg!! Han er superflink og kjempehyggelig!! AnneK:-)

Tingelingeling sa...

Det blir nok toppen!!!! Det kunne jeg også tenkt meg. Kanskje han skal ha no i Trondheim eller no slikt?? Det ville vært en kjempeinspirasjon! Fine stoff du har kjøpt, de blir helt sikkert til no fint!!
Klem og ha en fin dag! ;-)

Micki sa...

I love the bags...so pretty!
Micki

Thimbelina sa...

Glad you recieved your parcel okay Lena... I'm looking forward to seeing what you create with them.
Lovely bags too, should be a great class!

a good yarn sa...

Your giveaway fabrics are terrific. Those bags are wonderful - have fun with your class. Those Japanese fabrics are beautiful. Such delicate colours. Happy Stitching, Ann :-)

Crispy sa...

Congrats on the win. How fun to take a class. I look forward to seeing the bag you make, he does such beautiful work.

I LOVE your Japanese fabrics...so very beautiful.

Crispy

Kjellfridsblogg sa...

Hei Lena! Jeg hadde jo ikke fått med meg all info, så jeg hadde ikke med noen ting til utstillingen. Jeg sendte en mail til Hege som hadde sendt ut fellesinfo og sa at jeg hadde et par ting til utstilling + gevinst. Har kjørt rundt med det i bilen, men jeg har ikke fått noe svar...Hvis du vet hvem jeg skal snakke med eventuelt hvor jeg skal levere (hvis deet ikke er for sent) så skal jeg se hva jeg får gjort. Jeg skal til Hønefoss i morgen (litt tidlig) men reiser på fjellet etterpå og blir borte en uke.... Tlf. 900 70 884. God Påske! Hilsen Kjellfrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...