I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 23. desember 2010

LeKa blomsten......

LeKa Blomsten tegnet jeg for mange, mange år siden.
Quilten blomsten ble desiget til, er enda ikke ferdig.......
Nå er planen å sy noen Mug Rug's med blomsten,
i rødt og hvit.
Det rødte Moda stoffet, er en stor favoritt :o)
Fra min gode venninde Mie har jeg fått disse tre flotte fingerbøllene.
To av dem har flotte motiv hele veien rundt.
For de av dere som lurer på hvordan det har gått med midt blomsten
på dette prosjektet: jeg kommer til å bruke alle blomstene, og
kanskje ett par varianter til.
Kommer til å holde meg til de fire stoffene som er valgt ut......
Ønsker dere alle samme en riktig fin Lille Julaften!
Quiltehilsen LeKa :o)

9 kommentarer:

annemariesquilt sa...

Så flott blomst ;-)
God Jul og Godt Nyttår til deg !!

Lappeline ♥ sa...

Ønsker deg en God jul
Nydelig blomst

Klem til deg

Grethe sa...

Søt blomst!
God Jul til deg og dine:-)

Trinola sa...

Ønsker deg en god jul og et godt nytt år :O)

Britt Helen sa...

Snartur innom for å ønske deg ei god jul og et godt nytt (sy)år :)

Hellen Sigurbjörg sa...

Jeg önsker deg god jul og et godt nytt ar! Gleðileg jól!
Hellen

Birgitta sa...

GOD JUL önskar jag dej.
Kram Birgitta

Crispy sa...

Oooo I love your flowers on the mug rugs and the center flower on the block is wonderful!!

Merry Christmas to you too :0)

Crispy

May Britt sa...

Lekablomsten er nydelig. En riktig god jul og et godt nytt sy år til deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...