I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 3. desember 2010

Nytt prosjekt!

I frustrasjon over å ikke ha ytterramme til hexagon teppet
og over å ikke ha needle turn prosjekt å sy på,
begynte jeg på ett nytt prosjekt.
Mønsteret til denne duken har jeg hatt liggende siden NQF's
årsmøte i mars. Nå er tiden inne for å sy denne.
En riktig fin fredag ønskes dere alle, ta vare på dere selv
og de du er glad i.
Quiltehilsen LeKa :o)

9 kommentarer:

flisa sa...

Så fint det mønsteret er, nydelige farger! Kanskje det blir noen Mug Rugs her også i løpet av dagen. synes ideen er god.
Ha ei fin helg!

Heges quilte- og strikkeblogg sa...

Lekkert teppe! Detta skal bli spennende å følge videre. Lykke til.
Ønsker deg en fin helg.
Hilsen fra Hege

Grethe sa...

God helg til deg også.
Lykke til, herlige farger.

May Britt sa...

Den holder jeg også på med.
Har den liggende et eller annet sted på syrommet.

Anonym sa...

Hei.Så nydelig.Nydelige sanne ord.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil.

Svalen sa...

Vakkert teppe!
Riktig god helg:)

HegeT sa...

Åååååå nei...!!!....
Jeg har helt glemt bort å gi beskjed om at jeg ikke kom i dag jeg.... gosh, at det går ann...
Har gått helt i glemmeboka, helt til akkurat nå....
Tenkte at jeg skulle huske det ii går, men det glapp unna.
Unnskyld..!!..
Håper ikke det ble tull i opplegget i dag pga meg.
Skal aldri skje igjen...lover...

klem
HegeT

Tone sa...

Dette var et riktig lekkert mønster! Du må ha en fortsatt fin helg. :)

Bestemor Drillo sa...

Vakkert mønster og vakre farger!!
Ha en fin kveld! Klem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...