I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 21. mai 2011

Blokk 1, Country Sunshine

Jeg er ferdig med blokk nr 1 til Country Sunshine. Mangler mange bær som skal applikeres på, men jeg har ikke bestemt meg for om det skal bli blå bær, røde bær eller (som mønsteret) lilla bær.
Debra har sydd blokkene med blå bær, dette kan du se her.

Mønsteret er (selvfølgelig) Blackbird Design.

Ønsker dere en riktig fin lørdagskveld.
Quiltehilsen LeKa :o)

11 kommentarer:

Solveig Bloch sa...

Skønner du har valgets kvaler. dette r o ikke lett men det er kanskje lettere om du hadde bestemt deg for å ha kontraster eller om fargene skal gå mer i hverandre. Jeg slår for røde bær....men alt blir jo fint uansett. Lykke til med valget :o) ha en fin lørdagskveld

Grethe sa...

Så nydelig blokk, herlige farger.
Det blir lekkert med bær, lykke til med valget av farge.

Tingelingeling sa...

Nydelig! Likte veldig godt fargene dine!
Jeg vil tro at blått er fint en dag, og rødt den neste...
Det vil helt sikkert bli bra, du er flink med farger!
Klem og lykke til.

Karen - Quilts...etc. sa...

that is a very pretty block.
Karen
http://karensquilting.com/blog/

Litamora's Quilt & Design sa...

Forstår godt det er vanskelig å bestemme seg ja :o)
Ser fram til å se hva du bestemmer deg for ;o) Den blir nok flott!
Ønsker deg en flott helg,
Laila

Karen sa...

Oh, so pretty!

Anne Lise sa...

En nydelig blokk. Ser at du har litt forskjellige BOMer på en gang du også. Og så flott needle turn du syr. Lykke til videre, dette blir fint.

bodilshobby.blogg.no sa...

Det blir kjempefint - og uansett farge på bærene så kommer det til å passe! Gleder meg til å se fortsettelsen.

Crispy sa...

Beautiful block Lena!! How about using 2 colors of berries, red + blue or purple + blue?

My grand daughter now owns the makeup bag I won from you. She asked for it and I couldn't say no. She LOVES it and carries all her little things in it like diapers and a bottle for her Baby :0) She is sending you a hug :0)

Crispy

Lappedamen sa...

En nydelig blokk, flott håndarabeid. Fargen på bærene synes jeg avhenger av de andre fargene i teppet. Lilla eller blå hadde jeg valgt. Lykke til med valget. Tusen takk for din stemme på min quilt i konkurransen på Quilting Gallery.

Mona sa...

Nydelig blokk. Dette er du god på. Er sikker på at det blir bra med det du velger, men det er ikke lett. Ha en fin uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...