I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 8. mai 2011

Ikke mye søm denne helgen, men.....

...jeg har fått flyttet mye av sy utstyret fra stuen til mitt nye syrom.
Det skal bli godt å slippe å ha alt rotet i stuen..........
Sist sommer fikk jeg tak i flere flotte kavler mens vi var på ferie i Vikna.
Jeg samler mine kavler i et gammelt messing trau...........
En riktig fin uke ønsker jeg dere alle!
Quiltehilsen LeKa :o)

9 kommentarer:

Mona sa...

Nydelige farger og gartnerteppet ditt blir utrolig flott. Ikke ferdig med mitt enda jeg. Ha en flott uke!

Odins lille hjørne sa...

Kavler er så flotte! Da jeg var jentunge fikk jeg lov til å bøte kavellue sammen med min pappa! :0)
klem fra odin

Ankes Seesterne sa...

Hallo ihr Lieben, ich schreibe jetzt einfach mal in deutsch, weil ich diesen Blog so toll finde und Euch dieses sagen will. Habe schon ganz viele Anregungen bekommen. Sehe gerne weiter zu...und..!
Bin ich doch gerne Eure Dauerleserin mit Link auf meinem Blog
Herzliche Grüße Anke

Unknown sa...

Slit'an med nytt syrom, det er kjempeflott å ha sitt eget rom!

Lilian sa...

Ja det er flott å ha sitt eget syrom. Så mange fine farger det var på kavlene...:)

Marit sa...

Deilig med eget syrom, her pakkes syrommet opp igjen;)

Hellen Sigurbjörg sa...

Gratulerer med syrommet! Jeg har hatt mit eget i seks år nå og det forandrer mye. Lykke til å få alt i stand!

Crispy sa...

How fun to still be able to find the glass balls, they are so pretty. I can hardly wait to see your new sewing room :0)

Crispy

SOLSAUM sa...

Gratulerer med nytt, kjekt rom!!!

Eg har hatt syrom, eller sykrok i mange år og det er grådig kjekt;o)

Nydelege fargar på kavlane!

Ha gode dagar!

Solklem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...