I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 9. desember 2011

Fingerbøll, tråd og flotte giveaway's

Denne uken har vært en "jobbe" uke og 
sene kvelder på jobb betyr mindre søm.
 Litt søm over papir forran tv'n har det da blitt,
men det skal jeg komme tilbake på senere når jeg har noe å vise frem. 
Sytråd begynner å bli ganske dyrt i quiltebutikkene, og jeg fant ut
at jeg skulle prøve å bestille tråd fra USA. Tre store sneller
er nå kommet i hus. Hver snelle er på 5000 mtr.
Den "lille" snellen er for å vise dere forskjell på størrelsen,
dette er den største vi får kjøpt her hjemme og er på 800 mtr.
Mannen til min venninde, Mr. Halvorsen har vært på tur til USA.
Hjem kom han med julegavet til meg. Heldige meg!!
Tusen hjertelig takk Halvorsen, for det flotte fingerbøllet.
  I dag skal jeg fortsette å quilte på Candy Pea, og jeg
håper at dere får se en ferdig quilt i morgen.
Det er ett par giveaway's som kan være koselig å være med på.
Den ene er hos Drømmequilten, hvor du kan være med
i trekkning av denne flotte pepperkakemannen.
 Den andre giveaway'en er hos Odins lille hjørne.
Der er premien denne flotte posen med lys.
Da gjenstår det bare for meg å ønske dere alle
en riktig fin og kreativ helg!
Quiltehilsen LeKa :o)

3 kommentarer:

Karen - Quilts...etc. sa...

thread used to be very inexpensive - prices have gone up on everything here too, but I know we in the states pay a lot less than all of you do in other countries so I try not to complain.
Cute thimble!
Karen

Wacky Woman sa...

Good thread does cost. But, it is worth it. Thanks for wishing us a creative weekend. I have plans to be in my quilt room.

Elisabeth Solum sa...

De store snellene der må da vare en stund .. selv for en produktiv snelle som deg .. :) Gratulerer med flott fingerbøl!
God helg til deg også!
Klem Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...