I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 28. desember 2011

Fra det store utland.......

Før jul ble Patriarken sendt på jobb til Kina.
Jeg ba han om å ta med seg fingerbøl hjem til meg, og
det ble litt av en rundtur på jakt etter fingerbøll.
En butikk han ble henvist til viste seg å selge kun ferdige
quilter. Han kjøpte med seg denne flotte quilten.
 Quilten er enkel og med flotte stoffer.....artig å ha en quilt
som er kjøpt i Kina (er også Made in China).
 Så var det den store jakte etter fingerbøl.
 Først kom de med ett blankt fingerbøl, også fikk han
de to gullfargede fingerbølene.
Og etter å ha vært i flere sybutikker måtte han bare gi opp.
Men på flyplassen kom han over disse flotte fingerbølene.
Made in China og kjøpt i Kina
 Mellomlanding på Arlanda resulterte i disse flotte fingerbølene.

 Dette er mine to første fingerbøl fra Kina og fra Sverige.

Ha fortsatt en riktig fin romjul.
Quiltehilsen LeKa :o)

11 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Så flott quilt du fikk av
Patriarken! :)
Nydelige fingerbøl!
Kos deg videre i jula!
Klem Lisa

Trines hobby sa...

Fin quilt, men aldeles nydelige fingerbøl:) Tror du har en snill Patriark!
Ha en flott romjul videre:) Trine

annemariesquilt sa...

Godt jobba må jeg si ;-))
Så koselige ting du har fått!! Jeg må innrømme at fingerbøllen uten tupp så veldig praktisk ut, luftig og god..
Godt Nyttåt til deg !!

Lindas hobbyhjørne sa...

Så kjempefine og så morro å ha da :)
Ha en forsatt fin romjul :)

Litamora's Quilt & Design sa...

Kjempesøt quilt, og flotte fingerbøl! Håper du koser deg godt i romjula. Ser du har fått sydd masse på applikasjonene, blokka ser jo kjempeflott ut!
Benytter anledningen til å ønske deg et riktig Godt Nyttår :o)
Klem

Gudveig HN sa...

Flotte fingerbøl du fikk!
Det er ofte i souvenirbutikker man finner slike - IKKE i sy-butikker :-)

Marita sa...

Min mann gjorde også et tappert forsøk på å finne fingerbøl til meg i Kina. Skal jammen tipse han om flyplassen når han reiser dit igjen i februar. Jeg fikk en sånn bøl-ring fra ei dame der nede, men den var ikke i metall. Pussig sak, men skjønner jo hvordan de bruker den.
Nydelig quilt han har funnet til deg da - ordentlig sommerlig!

Heges quilte- og strikkeblogg sa...

En kjemesøt brikke/duk du har fått, riktig til insopirasjon boe en enkel duk hvor man får brukt blomstrete og rutete stoffer i kombinasjon. Den bølgete lukkekanten gjorde det lille ekstra :-).
Romjulshilsen fra Hege

2ne sa...

Fine fingerbøl du har fått - og koselig quilt også :-)

a good yarn sa...

They are beautiful thimbles Lena and that's a pretty quilt. Lucky you! ann :-)

Grethe sa...

For en kjempefin quiltog finger-bøl;flott å få noen til å handle for deg!! Sparer også på fingerbø jeg også;ja,ja en tur til Kina må kanskje til da:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...