I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 10. august 2014

Blomstereng - en ferdig top

Her er Blomstereng toppen ferdig - og jeg er selv veldig fornøyd med 
resultatet så langt. Det ble til slutt to grå rammer.
Toppen måler 125 x 163,5 cm.
 Nærbilde av blomstereng.
 Litt vind og mørke skyer lørdagsettermiddag 
- kanskje litt av stormen "Lena"
Plan var kun den første rammen, men følte
at det manglet noe - teppet var ikke helt ferdig slik.
Ha en riktig fin uke !
Quiltehilsen LeKa

13 kommentarer:

Grethe sa...

Vakker quilt, Lena! Perfekt med grå ramme og lykke til videre med quiltingen :-)

eva sa...

Den blev så vacker och den måste du vara jättenöjd med!
Kramisar

Catarina C sa...

Din Blomsterängskvilt är jättefin, förstår att du är nöjd med den! Kram

bentetove sa...

Så nydelig!

bodilshobby.blogg.no sa...

Nydelig!!

Chookyblue...... sa...

beautiful quilt........love the colours........

Heidi sa...

Kjempefint teppe du har sydd. Det gjorde seg med den ytterste grå kanten, det var et godt valg :)

ReidunA sa...

Kjempefint teppe , og nå fikk jeg en ide om hva mine blomster kan bli til :) men det er laaangt igjen :)))

siv hege sa...

Megalekkert!!!

Kort og Søm sa...

Veldig fint teppe du har laget :)
Jeg skal sy en vimpelrekke av de fine stoffene mine.

erna-riccarda sa...

A very beautiful and lovely colours, I like it very much.

Kate sa...

Vakkert teppe :-)

Tingelingelin sa...

Å, så nydelig!! Du er så flink. Ønsker deg en god august!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...