I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 30. august 2014

Mer uneven 9 pach og spam

Jeg beklager til alle dere som for ett par dager siden mottok spam mail 
fra min mail adresse. I mailen sto det på dårlig norsk (google oversettet) 
at jeg var i Ukraina og at jeg hadde mistet vesken min med både tlf og penger. 
Jeg har aldri vært i Ukraina, og jeg har ikke tenkt meg dit heller.
Jeg har ikke vært i nød på noen som helst måte.
Tvert i mot, jeg er i Norge og jeg har alt jeg trenger!
I tillegg har jeg oppdaget at jeg har mange venner og fantastiske mennesker 
rundt meg som faktisk bryr seg !
Tusen takk til alle dere som tok kontakt i forbindelse med spam mail.
Faktisk så ble dette en positiv opplevelse, selv om jeg måtte rydde litt
på pc og gjenopprette mailboksen.

Når jeg satt og sydde de orange Uneven 9 pach blokkene 
lurte jeg på hvordan de ville bli i rosa.
En blokk ble til seks blokker, og seks blokker ble 
til ett søtt rosa vognteppe.
Foreløbig er det bare toppen som er ferdig:
 Jeg liker så godt det søte rosa stoffet med hvite elefanter.
Og jeg har heldigvis litt igjen.
Quiltehilsen LeKa

6 kommentarer:

susis quilts sa...

käre lena,det er ikke skönt med den der spam mail,ikke,jeg hade det ogsaa en gang,dit rosa täcke er riktig fint,har det bra,susi

Unknown sa...

Så fint det ble i rosa.

RandiT sa...

Så fint vognteppe dette blir:)

Chookyblue...... sa...

as soon as I saw the email I knew you had been spammed...........

the quilt looks great in the pink too.......

Elisabeth sa...

Skjønte det var spam. Har fått mail fra deg før og da skrev du ikke så dårlig norsk :)) Søtt teppe i rosa:))

InGa sa...

Huff så utrivelig å bli utsatt for slikt. Jeg fikk også "mail" fra deg, men forsto at dette måtte väre feil.
Bedragere kjenner ingen grenser.
Fint rosa teppe du har sydd.
Klem fra Ingrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...