I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 16. februar 2015

Inger-Solveig's fantastiske teppe

Denne fantastisk flotte quilten er sydd av Inger-Solveig Sætheren fra Hønefoss.
Teppe er ett av de nydeligste teppene jeg har sett - 
med de flotteste blå/grå stoffene er de en fryd for øyet.
Heldige meg som fikk æren av å quilte det :)
Tror jeg har brukt mer tid på å beunde teppe, en tiden det faktisk tok å quilte det.
 Stoffene Inger-Solveig har valgt å bruke er en blanding av bomull stoffer,
batikk stoffer og lys lin. Denne kombinasjonen er 
både litt "småfrekk" og helt herlig på samme tid :)

Quiltingen syns kanskje best på baksiden.....

Detalj av blokken.

Tusen takk, Inger-Solveig - både for at jeg fikk lov til å quilte teppet ditt
og for at jeg fikk lov å vise dette på bloggen.

Og med dette ønsker jeg dere alle en riktig fin og kreativ uke!
Quiltehilsen Leka

4 kommentarer:

Unknown sa...

Skjønner at du beundret dette. Herlig teppe i fine farger. Quiltinga er fin.

a good yarn sa...

That is such a beautiful quilt.

Lin sa...

Det er saa sandelig da ikke kun taeppet der er flot. Quiltningen er det ogsaa.

Litamora's Quilt & Design sa...

Teppet ble bare så fantastisk med den nydelige quiltinga! Du har virkelig blitt kjempeflink med longarm maskina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...