I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 1. februar 2015

Rester

Jeg fikk noen blokker til overs etter den Orange toppen, link HER.
Og sydde de sammen slik som jeg først hadde tankt meg med
det andre prosjektet. For å få ett lite slumreteppe valgte jeg å bruke
hvit stoff - også for å få litt flate å quilte på.
Jeg vurderte en stripe med orange stoff mellom blokkene 
og de hvite stoffene, men fant ut at det enkle er det beste :)
 Jeg liker hvordan blokkene ble sydd sammen, og 
det er ikke umulig at det blir flere Uneven 9-pach blokker.

Ha en riktig fin søndag !
Quiltehilsen LeKa

3 kommentarer:

celinum sa...

Den enkleste er den beste - enig. Så fine farger

a good yarn sa...

It's a real bonus when one project has leftovers for another!

Gunilla sa...

Så snyggt det är med orange. Varför har jag inte satsat på den färgen?
Enkelt och fint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...