I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 15. november 2010

Den hemmelige gaven.......

Har fått melding om at gaven var kommet vell frem og
kan derfor vise dere denne.
Først en liten miniatyr, ca 10 x 8 inch (22x 25 cm).
Og en kurv etter mønster til Pink Penguin.
Selv bruker jeg alltid miniatyr quilt til å ha saks, tråd og annet
sy utstyr på bordet hvor jeg sitter og sy. Slik beskytter jeg bordet
for riper og jeg vet hele tiden hvor utstyret er.
Bruker den lille kurven også til sy utstyr, kjekt å ha når en
flytter på seg eller har med sytøy på klubben.
Dette var den hemmelige gaven.......som gikk til Tonemor.
Ønsker dere alle en riktig fin uke!
Quiltehilsen LeKa :o)

16 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! Smarte og fine ting!! Du lager mye fint!! Ha en fin dag!! AnneK:-)

STRIKKEMOR(O) sa...

Dette var ei kjempefin gåve! Nydelege stoff og fargar du har brukt!

Kort og Søm sa...

Kjempe fine ting! :O)

Crispy sa...

What a wonderful gift!! I LOVE the fabric and color choices :0)

Crispy

Stina Blomgren sa...

Precis vad jag suttit och tänkt att man skulle göra.. men inte har gjort..;O))) Tusen tack för att du visat vad man kan göra så jag äntligen kan få det gjort..*skratt*
Helt underbart !!

Anonym sa...

hvor er det fine ting du har syet
ha en god aften

Svalen sa...

Dette var lakkert!

Ha en fin kveld.

Anonym sa...

Hei.Kjempe fin gave.Nydelig.Heldig hun som fikk den.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

a good yarn sa...

Terrific projects Lena - and the colours are super! Ann :-)

www.frejay-design.blogspot.com sa...

Hello from germany,

I like your blog and want to give you an Award,
please watch my blog,
gratulations

a lot of greetings

Jutta

Bestemor Drillo sa...

Du er en kløpper til å lage vakre og fine ting!
Ha en flott kveld! Klem!

Anonym sa...

Hello! I'm from Hungary.I like your blog,congratulation.Beautiful works,colors,objects.

Kim D. sa...

What a special gift Lena. I have those fabrics also and love the colors. I'm sure your friend will love them. I've made quite a few of those adorable baskets, they are useful for so many things.

Regnboge sa...

Den korga va skikkeleg fin:D Og no fekk eg greie på ka ein kan bruke mindre lappebrikker te. Lurt!

Anne-Mettes Oaser sa...

Sikke en sød gave og med en masse praktiske tanker bag.
God weekend - den er jo ved at nærme sig :-).

Tingelingeling sa...

Vakkert, og praktisk! Heldige Lena! Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min! Det er jo like hyggelig etterpå som på dagen! Jeg ble jo gørgammal, så jeg må jo begynne å forberede meg på feiring i ukesvis... Klem og ha ei fin helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...