I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 17. november 2010

Heldige meg :o))

Som den heldige følger nr 300 hos May Britt, var jeg så heldig å
få en flott overraskelse i posten :o)
I tillegg fikk jeg ett par mønster som jeg glemte å ta bilde av.
Dette bilde tok jeg i går, en flott vinterdag på østlandet.
Ha fortsatt en fin uke !
Quiltehilsen LeKa :o)

10 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Heldig er du...nydelig vinterlandskap
Ønsker deg også en fin uke
Klem fra Lappeline

Karen - Quilts...etc. sa...

Wow - you do have winter already don't you! we in the southern US are still in late fall although I can feel winter in the air in the mornings and evenings.
Karen
http://karensquilting.com/blog/

Elisabeth sa...

Gratulerer:)) Fint vinterbilde.
Ha ei fin uke du også.
Elisabeth

Hennes sa...

Ja du er heldig, pakke i posten.
Men jeg er også heldig som har en så snill "bloggedame" (ungene spør alltid om det er noen "bloggedamer" som har kommentert, og er veldig opptatt av hva de synest om Oscar, så du er deres "bloggedamefavoritt", og min self.:O)
Jeg forstår veldig godt at dagene ikke strekker til. Hjelpemeg for en lang vei du har til jobb, jeg har under 5 min og selv det er et styr. (Kommer alltid 5 min forseint.)
Du rekke å sy også, helt utrolig, jeg bøyer meg i støvet..
Oscar har planer om å kuppe et innlegg på bloggen en av de nærmeste dagene, men problemer på pc-fronten gjør opplasting av bilder til en heldagsjobb, så vi kommer tilbake når pcen ønsker samarbeid..
Oscar sender gode klemmer til dere begge..
Jeg Ønsker dere en fin uke (helg)i det flotte vinterværet, helt nydelig..

Linda og Oscar..

ahli sa...

Heldige du da. Kjempefint vinterbilde også.

Grethe sa...

Heldige deg,grattis!
Nydelig vinterbilde,må snart finne frem skiene mine?
Den hemmelige gaven din var virkelig super;kan tro mottaker ble
kjempeglad:-)

Odins lille hjørne sa...

Gratulere! Så kjekt! Flott pakke!! :0)

Tingelingeling sa...

Vakkert! Og så hyggelig innhold i pakken!
Klem og gode ønsker om mer tid og flere syprosjekt!
klem

Deb sa...

congrats Leka on your wins. Love your winter looks so inviting.

Sparky sa...

Hei kan Mitt kjært. ..you lage dem noen størrelse. ..my muggetepper er 5,5 tommer ved 9,5 tommer. (14 centimetere x 24,1). De er slik mye moroen å lage. Noe av din bruke Sweetwater stoff, er det en god størrelse også. Elsker din bøtte ut av stoffet. Meget god ide.. velsignelsesfru samm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...