I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 14. januar 2012

En aller tiders dag


I dag er Helga og jeg på sydag hos Gunn.
Har fått første pakke av Blåbær og jeg skal begynne å gjøre
klart til neste prosjekt fra Blacbird Design - Weekend.
En flott rull med stoffer fra 20 års jubileum til Thimbleberries
fikk jeg i bursdagsgave fra Gunn og Helga.
Dette er en allertidets bursdag:-)




Ha en riktig fin LØRDAG !
Lena Karen :o)

8 kommentarer:

SOLSAUM sa...

Gratulerer med dagen!!

Dette høyres ut til å vere ein perfekt bursdag;o)

Solklem

Anne Lise sa...

Dette høres ut til å være en alle tiders burtsdagsfeiring. Igjen gratulerer med dagen. Og stoff fra Timbleberries er jo topp. De har så nydelige stoff. Kos deg med de..
Ønsker deg også en fortsatt fin helg.

Kjersti M sa...

Slike stoffruller er som sukkertøy for oss syglade. Og din var jo kjempelekker.
Selv har jeg problemer med å ta hull på rullen og begynne å bruke av den ;-)

Elisabeth sa...

Gratulerer med dagen i går. Høres ut som en kjempedag.
Klem Elisabeth

2ne sa...

En suveren gave til bursdagen din spør du meg. Gratulerer med dagen :-)

a good yarn sa...

Happy Birthday! That a good selection of marvellous fabrics and patterns.

Margit sa...

Gratulerer med dagen :O) Så flott presang - gler meg til å sjå kva du lagar ;O)

Elisabeth Solum sa...

Gratulerer med gårsdagen! :)
Kos deg med de flotte stoffene!
Klem Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...