I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 10. januar 2012

Hvite blomster over alt......

Vi har alle noen sterke siden og noen svake siden og noen
laster. Noen av mine laster er kaffe, sjokolade og hvite blomster...
Her er hvit blomst fra Nanny Sharons Quilt.
Enkel LeKa blomst på sminkepung.
 Hvit bomst på Breakfast in Bed.
Hvit blomst på duk (ufo?)
Og LeKa blomst på Mug Rug.
 Ha en riktig fin uke!
Quiltehilsen LeKa :o)

18 kommentarer:

Solveig Bloch sa...

Hva skuer mine øyne...vakre blomster som om det skulle være vår! Skal si du har noen flotte prosjekter på gang. Er litt sent ute men jeg ønsker deg et riktig så godt nyttår Lena!

Sew Create It - Jane sa...

Very pretty flowers...very pretty appliqué!

Misemor sa...

Så fint det er med hvite blomster. Ikke vanskelig å få dilla på dem, kan jeg tro. =)

Lappeline ♥ sa...

Vakre blomster du har her.....kreativt

Fin kveld ønskes deg

Klem

Sabine K. sa...

Very nice blooms. I like them all!
Sabine

Heges quilte- og strikkeblogg sa...

Hvite blomster er jo bare lekkert. Likte spesielt godt blomsten på "Breakfast in Bed", kanskje fordi jeg er så glad i needle turn applique. Jeg har byttet ut røde tulipaner med hvite nå etter jula.... Hilsen fra Hege

a good yarn sa...

The best kind of flowers perhaps? No planting, watering or weeding and they are always in bloom! ann :-)

annemariesquilt sa...

Ingen dårlige laster det der ;-)) Kos deg !!

HegeT sa...

Sjokoladen og hvite blomster kan jeg godt dele med deg, men kaffen skal du få ha for deg selv...;O)
"Frokost-teppe" ditt blr bare såååå lekkert..!!...

klem
HegeT

Anonym sa...

For noen deilige laster!

Ha en fin syuke!

Karen sa...

The flowers are pretty. I am waiting to see what design you are making.

West Michigan Quilter sa...

I love your flowers! Your flowers always catch my eye and I have to stop by and see what you are doing.

Rosehagen sa...

Hei på dei;)
Hvite blomster er bare nydelig;) og dine var jo såååå fine!
Kaffe, sjokolade og hvite blomster som last, er vel ikke så ille!!!
Skal jeg fortelle noe :- Jeg har sluttet å like sjokolade!!!!! sukk, sukk... så får vi se hvordan det går.
Ha en fin onsdag.
Klem fra Ann-M.

SOLSAUM sa...

Her var det mange fine blomar!!

Eg forelska meg i Nanny Sharons Quilt! Veit du kvar eg kan få tak i det mønsteret?

Ha fine, kreative dagar!

Solklem

ahli sa...

Nydelige blomster

Astrid

GittaS sa...

Das sieht ja super aus,hübsche Blumen!!
LG
Gitta

Crispy sa...

Your white flowers are beautiful. You know I'm partial to your Leka flower :0)

Crispy

Unknown sa...

Blomster pynter alltid opp :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...