I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 21. oktober 2012

Hva skjer'a.......?

I det siste har jeg tatt fatt på Double Wedding Ring, månedsprosjekt 
fra LappeMakeriet. I og med at vi nå har mottatt både bakgrunnstoffet 
og rammen, sier det at jeg henger litt etter. 
Men jeg koser meg med håndsøm. 
Er det flere av de der ute som holder på med dette prosjektet ?
Og hvordan ligger dere ant ? Er dere i rute, eller henger dere etter ?
 Noen nye stoffer har funnet veien til postkassen, og heldige 
meg har fått tak i det sorte stoffet med hviteblomster. 
 Tilda stoffer har jeg også fått, men det rosa som jeg  
jeg venter til de ROSA prosjektet, det lar vente på seg....
 I forrige innlegg kom det med bilde av Sussi, så nå må 
Krydolf få være med. Kattungene er nå blitt 4 mnd. 
Vi ønsker dere alle en riktig fin fortsettelse av søndagen.
Quiltehilsen LeKa :o)

10 kommentarer:

pilletrilla sa...

Utrolig lekre stoffer i denne Double Wedding Ring - jeg liker veldig godt blått vet du???? Nydelige pusekatter du har - kanskje jeg kan hilsen på dem på tirsdag på vei hjem??

GittaS sa...

Great your Double Wedding Ring.
Hugs
Gitta

Annik-Snor sa...

Flotte stoffer i Wedding ringen, det er gøy å sy det mønsteret.

Lappeline ♥ sa...

Flotte stoffer .....holder også på med en mnd blokk henger også etter......nydelig dette fra Lappemakeriet .
Jeg skal til Lappemakeriet i morgen og gleder meg veldig...
Fin ukestart til deg

Klem

Litamora's Quilt & Design sa...

Du verden så fin den quilten kommer til å bli! Selv om det er mye jobb med håndsømmen vil det definitivt være verdt det!
Krysser fingrene for at det råååsa stoffer kommer snarest, så du får kosa deg med longarm maskina!
De to puseluskene er jo bare så nydelige da! Får neeesten lyst til å skaffe kompis til hårballen vi allerede har. Vedder på at han ville blitt glad for det :o)

ahli sa...

Denne kommer til å bli kjempefin. Har sette dette ferdig, og det er nydelig.

Lykke til

Astrid

Misemor sa...

Så flink du er med håndsøm. =)
Og takk for at du viser fram pusene, jeg er ordentlig pusesjuk for tiden, koser og klemmer alle puser som kommer min vei. =)
Ha en fin dag.
Toneklem!

Misemor sa...

Så flink du er med håndsøm. =)
Og takk for at du viser fram pusene, jeg er ordentlig pusesjuk for tiden, koser og klemmer alle puser som kommer min vei. =)
Ha en fin dag.
Toneklem!

Quiltefeen sa...

Så lekre farger, den quilten blir flott!!
Og pusen er jo bare nydelig da!! *smelt* :)
Ha en flotters kveld.
Klem, Kristin

Laila sa...

Hei.
Ja holder på den samme Bomen fra Lappemakeriet...i saaaaaakte fart. :-)
Søt kattepus du har :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...